tisdag, januari 15, 2008

Besatt?

Jag känner mig lite småbesatt av hunden jag vill köpa. Jag drömmer om den lite för ofta för att det ska kännas normalt. Den har inte alltid huvudrollen, men iallafall.


Inatt drömde jag att den hade en trasig bak, och var gjord av hårdplast, men ändå levande. Försökte klistra tillbaka rumpan som höll på att ramla av. Kan det ha något att göra med att rasen ingår i kategorin "toy dogs", och det på något sätt fastnat i huvudet?

Skumt.


toydog, hihi.

Håller förövrigt på att spara, men är lite kluven. Vill ut och resa mycket när jag slutar skolan, och det funkar inge vidare om man har hund. Så när jag har fått ihop 15000 så får vi se om det blir till resa, eller vovven. Lite dilemma.


Hunden kan man ju alltid skaffa senare iof, men jag är så kär.
Ska snart till ett buddistiskt tempel med skolan, intressant. Sen till kim och röjja singstar. :)


Frukost: Lätt vaniljyoghurt, en mandarin.
Lunch: Couscoussallad.
Mellanmål: Äppelpäppel.


Inga kommentarer: