fredag, januari 11, 2008

Oh happy day.

Har fått slantar! Woho!

Skulle helst fira, men jobbar 07:30-15:30 hela helgen, så det får bli lugnt. Men inte hänga läpp för det!


Frukost: Vaniljyoghurt m. banan.

Lunch: Pastasallad m. kyckling (gjorde extremt mycket, så jag kan ha som matlåda också.)


Har färgat håret! -trumvirvel-

Resultatet ser man på bilderna nedan, och dom är inte alls vinklade. ;)

Bild 1: Mitt före-jag. Otroligt deprimerad.
(Älskar hur håret på bilden till vänster ser ut som en skum peruk som hamnat på sniskan. Så skev lugg.)

Bild 2: Under processen. Lite skrämmande bild.

Bild 3: Mitt otroligt nöjda och glada jag.


Hah. Pff.










2 kommentarer:

Anonym sa...

skrev lugg! men det blev fint. (: wie, massa gröna dagar.. prapra.

zum sa...

hahaa, min lugg är ju estetiskt ojämn! vaaasnackaruom! :D