söndag, januari 13, 2008

Sool, sol, strålande sool!

Wooho!


Idag sken solen, och mitt humör! Fick vårkänslor och pirr i magen. Easy to please.
Var ute på en långpromenad med tjejen jag jobbar med (hade motordriven rullstol, så det var chillers) och njöt av vädret.

Det känns som att mitt humör påverkas lite väl mycket av vädret.

Mina problem som jag annars försöker tränga undan, jobbiga tankar och ångest, kryper fram som vidriga kackerlackor såfort det blir mörkt och ensamt...
... och som kackerlackor kryper dom tillbaka till sina små hålor när det blir ljust.

Det är rätt risigt (men antagligen logiskt) att mina sömnproblem blir så mycket värre under de mörka vintermånaderna. För då sitter man ju där med skiten hela natten ensam, medan resten sover.

Men jaja, jag kör på som innan. Försöker jaga bort de onda nattjävlarna med tv'n.
Bara titta på glada, ljusa och lyckliga program tills jag somnar framåt gryningen.

Frukost: Leverpastejsmackor (lätt/fullkorn).
Lunch: Couscoussallad
Middag: Kycklingsallad.
Mellanmålers: Frukt, macka, yoghurt.

Träning: 2 h promenad, och snart blire skridskor!


Vaknade i morse och såg det här på msn.
Du gör mig lycklig, bejb. : D




Light up your life. Woiwoi.

Inga kommentarer: