tisdag, februari 19, 2008

designrookie

Efter att min onda pojkvän systematiskt brutit ner mitt designsjälvförtroende genom att klanka ner på hur fult jag "designat" (om man nu kan kalla det så) den här bloggen så bestämde jag mig för att byta. Inte för att det här är så mycket bättre... men jag har fastnat på sagor.
Kanske för att mitt liv är så stressigt just nu, mycket av det en inre stress och oro över vilket omdöme jag kommer få när jag slutar i vår (även om jag tror och hoppas på det högsta), jobb, betala alla räkningar i tid och att få pengarna att räcka.

Det skulle vara så otroligt skönt att leva i en saga. En ljus, lycklig, problemfri saga.
Mylittlepony-landet.

Det är så sjukt jobbigt att bli vuxen och stor och behöva ta ansvar. Funderar på att dra till en leksaksaffär, köpa lite playmo och bara sitta och vara retarderad ett tag.




Barndom.

Hade designat tröjan själv. Mad skillz.
Tillsammans med dom balla brillorna och neonfärgade
cykelbyxorna kunde man ju inte vara mer rätt. ;D

4 kommentarer:

Anonym sa...

:D

zum sa...

jag var stilig, ok!

Anonym sa...

Alltså, det finns nog ingen som är mer hippie än dig :D

..och ja din pojkvän har rätt, bloggen gjorde ont att titta på ;/

zum sa...

haha elak! less is more existerar inte i min värld!