fredag, februari 29, 2008

myys

Vaknade upp av ett högljutt spinnande precis vid mitt öra.. det var Tindra som låg och mös och borrade in sig mot mig. Älska!
När man har sin pojkvän i Borlänge så är det mysigt med hårbollar som ger en lite kärlek iallafall, annars vågar dom inte hänga så mycket i sängen när Rocco ligger där och tar plats. ;)

Ska ju dra ut ikväll, men fick precis ett samtal från kontoret. Ska jobba lördag/söndag 8-16. Har inte råd att tacka nej, så det får bli aningens mindre alkohol och lite tidigare hemgång. Lite bakis klarar jag av att vara, är inte medelålders än...



Mystindra som spann mig vaken. <3


Puma som satt på fönsterbrädet ovanför sängen och gäspade och såg vacker och farlig ut. <3


2 kommentarer:

Anonym sa...

shit va läskig på den näst sista bilden. omg!

zum sa...

haha.. om blickar kunde döda. ;) jag tycker hon är het när hon ser så där intensiv ut. <3 topmodel.