söndag, mars 16, 2008

Behåll barnet inom dig!

Feeett glad!

Precis vunnit ett bud på tradera, ett gameboy micro. Rosa. Som jag verkligen vill ha! Sällan har jag känt mig lika mycket som ett barn på julafton som just nu!

Såhär ser den ut:



Den tar alla gameboy advancespel, men har en bättre (fast mindre) skärm än gameboy advance + att skärmen är upplyst och går att justera efter ljusstyrkan i rummet/utomhus.
Köper den för 650 med frakt.

Hade först tänkt buda på ett nintendo ds (också rosa), men trots att den har större skärm och är bättre spelmässigt, så känns den så himla stor och klumpig. Micron kan man ju få plats med i fickan hur smidigt som helst, galet söt! Och det skadar inte att det finns tusen olika skal att välja mellan. ;D



Såhär ser ett nintendo ds ut:



Har budat, och vunnit, ett spyrospel (fett billigt) bara för att ha något att spela när jag får mitt gameboy, men jag väntar på att (förhoppningsvis) vinna mitt bud på yoshis island! Galet grymt spel och sjuk nostalgi.



Det enda negativa: Jag hade redan lagt bud på ett annat gameboy micro, silverfärgat, innan jag fick syn på det rosa. Hoppas någon budar över, annars får jag ge det till Jonas eller lägga ut det på tradera för någon annan att buda. ;o


Inga kommentarer: