måndag, mars 03, 2008

prioriteringar

Jag försöker få hem ett personbevis. För att fixa leg. Efter fyra år har det blivit outhärdligt med skammen att tvingas visa passet (HAHA!!!) hela tiden.

Ändå är detta inte något jag prioriterat, har snarare glömt bort det direkt efter att passet åkt ner i väskan igen, varje gång.
Skyller det dåliga minnet på min drogbakrund (enklast så).

Iiiiallafall. Personbevis - försöker kirra. Pengar - check. Svensk kassaservice - finns på gångavstånd. Bild - fyfanbajshoraockså.

Varför blir jag fruktansvärd på legbilder för?? Blev tvungen att ta en bild. För 60 riksdaler ser jag ut som en trasig, BREDansiktad sak med läppar ihoppressade till ett streck. Bifogar en suddig bild tagen med mobilen, där jag böjer kortet så att det inte riktigt syns. Så att det ska verka som att jag överdriver.
Men det gör jag tyvärr inte. Livet suger -cut-.


Vinkel för att dölja att mitt ansikte ser galet brett ut på bilden egentligen.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Världens vackraste!!<3<3 kul att för en gångs skull se dig vara lite seriös på ett kort..framsteg

Mini sa...

haha, men jag tyckte du såg bra ut där=) Ser iaf inte ut som en kille. hihi:D

zum sa...

man ser inte kortet ordentligt där... som tur är. framifrån är det fruktansvärt! ;o