måndag, april 28, 2008

Arkiv X

Hjälp. Jag och Jonas har mått krassligt senaste veckan, med extrem huvudvärk. Eftersom jag är lite smått hypokondriker har jag oroat mig för TBE eftersom katterna dragit in (minst) tre fästingar, som vi har sett iallafall. Jag är inte direkt duktig på att söka igenom kroppen.

Sen igår så hittade jag två prickar på ryggen, som låg ungefär en centimeter ifrån varandra i en rak linje. Jag reagerade för att dom såg skumma ut och visade Jonas som sa att det kunde vara finnar eller något. Men dom känns inte alls som finnar.

Idag så upptäckte jag att dom är borta från ryggen, och nu har jag fått exakt likadana prickar (med samma avstånd) på låret istället. Och det skummaste av allt, nyss så upptäckte vi att Jonas har exakt likadana prickar på armen.

Han tycker att jag är fånig, och jag vet att jag har lätt att oroa mig, men det här är fan skuuumt.

Hjälp! :'(


Jonas arm:




Mitt ben (lyckades inte få in en skarp bild, men prickarna ser likadana ut som Jonas:


2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt klart dresserade tvestjärtar, förmodligen från skåne...

zum sa...

haha.. det är faktiskt läskigt. :'/