måndag, maj 12, 2008

Det var sommar hela helgen, såå skönt! Kollade SMHI och det verkar inte direkt hålla i sig. :( Men till helgen igen förhoppningsvis! Nästa vecka måste det bli najs, för då ska jag ut och segla i tre dagar och bli brun som en pepparkaka hade jag tänkt. :)

Varför bor man i Sverige egentligen? Det är soligt knappt två månader om året, och först då börjar folk leva och le... BUU. ;(

Skulle lätt flytta om alla jag bryr mig om flyttade med och språket var lätt att lära sig.



Jag med mitt nya, fina halsband som söta Emma gav mig.
Tack! <3





I söndags vid nickstabadet (SOMMAR!):




1 kommentar:

Anonym sa...

Svar: Jag bryr mig inte ett skit om honom. Men jag bryr mig om min familj och han sårar och skadar oss gång på gång.
Ojojoj, du anar inte vad vi försökt. Men han tycker allt är vårt fel och kan inte ens erkänna att han va otrogen. (jag och min bror kom på honom). Så jag skulle seriöst bli lättad om han dog. Jag skojar inte, jag är fullt allvarlig. Varje gång vi tar avstånd från varann och han inte hör av sig så mår jag och min övriga familj skitbra..

fyfan att det ska vara såhär. men men