tisdag, maj 27, 2008

Mmm.. smaskens med sovmorgon.

Ska till kontoret kl 13:00. Hoppas allt går bra. Ska prata om att jag gärna blir introducerad till lite yngre brukare, eftersom jag vill jobba med barn/ungdomar i framtiden och behöver erfarenheten.


Annars så är den röda pandan, kattbjörnen, fluffiga tvättbjörnen, kärtbarnharmånganamn, det sötaste djuret som man inte vetat existerat.

JAG VILL HA.




Nu har jag ju redan husdjur, lite halvfluffiga sådana, som verkar protestera mot att jag
inte köper sovkorgar åt dom. Dom har tagit över min väska!
Tyvärr har jag inte två stora väskor så dom får slåss om den, tror jag måste köpa lite mysiga sovplatser åt dom när jag blir rik.

Tindrá y Pumaaá:





3 kommentarer:

zashay sa...

Haha soeta katter.

zum sa...

jaadå. lite kissemjaupäls i väskan får man stå ut med.

Anonym sa...

Håller med!! Man måste i princip vara halvdöd för att bli tagen på allvar... kanske det som håller en tillbaka i denna skitsjukdomen?

Ha en bra fredag iaf! Kram