måndag, januari 12, 2009

Nu är vi tillbaka från kryssningen, där jag lyckades tappa bort min kamera! Bra jobbat. Hade en massa roliga bilder där. :( Tex från när jonas sprang runt i mina kläder, dyngrak, i korridorerna.

Får ringa hittegods, men risken är rätt stor att den är snodd (eller slängd). Typ så stor att det egentligen inte ens är värt att ringa. Med tanke på att kameran var stenålders och rätt pinsam, så har jag tolkat det som ett tecken på att det kanske är dags att köpa ny. Så jag gjorde det idag. Köpte en svart, rätt snygg, för det ringa priset av 800 kr.

Jag har bestämt mig för att vara duktigare på att lägga upp bilder, och ta mer bilder.

(Varning: Roman)

I fredags firade vi av Kim, som igår åkte till Australien för att vara borta i 3 (!!) månader. Det var myspys och lite sorgligt på slutet. Vi var på strand, och där träffade vi Cathy. :) Vi hade massa att catcha up, och det var asnajss. Jonas och hans vän hade inte så roligt på strand så dom drog för att möta upp en kompis och dricka öl någon annanstans, och dit drog jag och cathy (och kim + pojkvän, fast dom åkte hem innan) efter men det sög rumpa för det skulle stänga och en massa fulla jallas (inget med etnicitet att göra) höll på och var jobbiga tills jonas + vän kom ut. Efter det så åkte vi till donk och sen taxi hem och cathy sov över och dagen efter åt vi thaimat (med mor) innan det var dags för kryssning.

Kim, Jocke, Jag.


Farväl darling. <3


Jag har någon sjukt irriterande hangup på att min näsa
är glansigare än en bowlingkula. (Inköp: bättre puder).
Därav censur.



Helt lycklig. Eh.


Stötte på den här filuren. Trevlig överraskning.



Cathy törstig.


Gangsters.


Jonas drar i mitt skägg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

tråkigt med kamera. ;c men bra med fler bilders. hahaha, mest glad-bilden. det var mys, och måste göras om snart!

zum sa...

Äh, den var rutten. Lite trist med bilderna, mest jonas som tycker det är pinsamt ifall någon hittar. Jaa, helt klart måste det göras om. :))

Anonym sa...

hahahaha, tänkte inte på det. kul om man råkar se på nätet någonstans "drunk swedish man in miniskirt".

zum sa...

jaa, eller hur. skön bakisångest. ;/