söndag, april 12, 2009

Hallojski!

Igårkväll började det helt plötsligt göra svinont i örat och jag kunde inte sova och gick upp och googlade och läste att vitlök var bra mot öronont så jag proppade in en massa vitlök som sved och åt ipren och tillslut lyckades jag sova några timmar innan jobbet.
Så idag har jag gått runt med en vitlöksklyfta i örat hela dagen på jobbet och stinkat (stinkigt? stankt? luktat illa iallafall).. Inte helt okej.

Efter jobbet åkte vi till akuten och där visade det sig att jag har öroninflammation och nu har jag fått penicillin och smärtstillande (ipren funkar inte alls).

Trodde det var en typisk barnsjukdom? Jaja. :(

I fredags var det underbart väder (det har det iof vart hela helgen)! Jag och darling åkte till nyckelviken och där upplevde man äkta sommarkänsla för första gången iår. Myyspyys.
Efter det så gick vi på födelsedagskalas, men gick hem i tid för jag skulle ju upp och jobba. Fick iallafall typ 4 timmars sömn, helt okej..! :))

Nyckelviken och summerlövin'




På jobbet idag:

(det är ett hårt liv man lever..)

2 kommentarer:

cathy sa...

stackars. :C men vitlök i örat? hehhhhhh BLÄ.

zum sa...

meeen, jag googlade på natten och nästan ALLA på flashback och liknande sa att det var bra. sådetså. :p