tisdag, juni 23, 2009

Muuuh. Igår var vi ute och firade Liza som fyllde födelsedag! :))
Det var skooojj, tills jag skulle ta sista bussen hem och inte hittade vart den gick ifrån!
Trodde att den skulle gå från sin vanliga plats (typ bredvid 22:an, där 92an ska gå), men det stod någon text om att 492 har börjat gå från övre plan, så jag sprang upp på slussentorget och letade, men där fanns det bara nummer, så jag missade bussen och Jonas fick vakna och åka och hämta mig klockan 3 på natten.
Han var inte särskilt munter över det, vilket man kan förstå. Bilresan fram och tillbaks för honom tog dock en halvtimme, liiite fort. :o
Ljusade upp bilden med "photodj" (haha) på mobilen, för den var jättemörk. :o
Darlings:



Medans jag väntade på Jonas så gick jag in på donk och köpte hamburgare med pommes till mig och råttorna. Man ser alltid en massa söta, stora rådisar runt slussen när man är på lyran. Dom fick lite pommes och hamburgebröd.
Minns en annan gång, en annan kväll, då jag fyllepratade om råttorna och var jättedramatisk och sprang in och köpte pommes enbart för att mata dom och jag tror minsann att det var herr Jonas som fick lyssna på mina utlägg om deras stackars öde osv..

På donk så råkade jag tappa mobilen i golvet (för 148756576 gången, borde köpa en stötsäker) och alla delar flög åt alla håll och skärmen var helt svart.. lyckades ändå skillat ta den här bilden på vattnet.
Det luktade massa salt och havsvatten av någon konstig anledning och jag fick nostalgikänsla i hela kroppen. Barndom!

Skönt när man öppnar internet och superstart kommer fram och slänger upp det här i ansiktet. Me likeee!

2 kommentarer:

Mini sa...

fan vad najs sjöööö! dit måste jag nån dag! :D Och nu kommer äntligen det fina sommarvädret. heöt jävla lycklig!

zum sa...

jaaa, så najjs. :DD nu är det sommar på riktigt!