torsdag, augusti 20, 2009

Hallooooo.

Såg den här annonsen från HM i Metro idag. Det är fan inte okej.

Barnet till höger har väl passande kläder, men leopardleggings och höga skinnstövlar till ett barn?
Och typ få henne att posa vuxet. Blääää. Dumma.

Jag brukar tycka att det är gulligt med "vuxenkläder" i miniatyr. Men då menar jag typ skinnjacka, nikeskor, miniconverse, osv. Inte det här. :(



Dom här bilderna tog jag i förmiddags på Tindra, bara för att motbevisa Zaminy som vågar påstå att hon inte är lika söt efter sin magmask.

Vad säger du nu dåå?? SUUUUUPERSÖÖÖT.

Supersöt som alltid vill ha min arm som huvudkudde.
Försökte flytta lite försiktigt på den (skulle sminka mig framför tvn och behövde armen) men då sträckte hon bara på huvudet så den hamnade under henne igen. <3

4 kommentarer:

Mini sa...

Näe, det är fan inte okej. Finns iofs värre exempel. Har sett någon reklam för små tjejer som har typ tajta jeans och halsternäcklinne och försöker typ se sexiga ut. ew. Änuu värre är det med bikini för typ 8 åringar :S

Haha, okej. litesöt då (A)

zum sa...

Palla det. :// Sjukt.

LITE??!?! Suppppperrsött jag sa.

cathy sa...

supersöt. orka fashionkids :(

zum sa...

jaaa, supersöt. cathy har kooollers..!