lördag, augusti 08, 2009

Hallujski!

Tänkte slänga upp lite bilder nu på tattoon. Och reminissa lite vad den gått igenom. :)

Först utan konturer och med röda inslag (och småskum tunga):

Sen med konturer:


Och sen färlagd. Där allt rött är borttaget och bytt till rosa, men ponnyn blev mer lila än babyrosa. :/ Men får se hur färgerna blir när det har läkt, sist så blev dom helt annorlunda. Från mörk/mellanrosa till ljus babyrosa. Jaja, den är fin iallafall! Och tungan är borta. :D


Jag är inte färdig än. Ska göra en massa moln som bakrund (så allt smälter ihop mer) och sen ett mintgrönt hjärta mellan ponnyhuvudet och regnbågen (för att jag älskar mintgrönt och för att jag vill bli av med "hacket".. byta form lite).

Äääälskar den turkosa färgen! Hon lät mig välja mellan massa blå färger och sen när hon tog upp en underbar turkos så blev jag helt såld. :)

6 kommentarer:

Mini sa...

fan vad najs det vart! :D hur lång tid tog det?

zum sa...

jaaa, den blev soft.. färgläggningen tog lite mindre än två timmar.. hon stressade på rätt mycket.. :p men jag vill göra mer bakrund!

Mini sa...

varför stressa? O.o läskigt om hon skulle göra fel. uh! Vad gick det på?

zum sa...

hon stressade för att hon bara hade två timmar på sig till nästa kund och höll på att prata med sina kollegor och titta på presenter hon fått och så.. eftersom jag gjorde om allt hos en ny tatuerare så gick det allt som allt på 3500 den här gången. 3000 förra gången, så det blir 6500 sammanlagt. ;( för att det blev fel första gången. bummeerr.

Mini sa...

mjo, det var ju inte så lyckat. ska du göra resten hos henne då också då? hur mkt kommer det kosta typ?

sjökon. sa...

efter jag är som kommenterar jättegamla inlägg men.. vem har gjort den?