söndag, september 06, 2009

Tjoooho. Så vart det söndag igen. Och jag är segare än segast.

Jag är lite martyr idag, och det vet jag om, men varför blir jag mycket mer drabbad av bakfylla än typ alla andra?? Jag blir ett vrak som inte klarar av solljus, rosslar och är sjukt lik gollum. Pallar ej. :'( Stackars mig.


I fredags var vi hos bex och chillade och drack lite öl. :)

Igår så var vi på en asseriös kräftskiva. Dom hade hyrt liveband, hade bartenders i baren, dansgolv, rökmaskiner, strobb, förhyrd slbuss som tog oss hem efteråt. :D

Här var på dagen. Kräfthattstävling och kräftätning. Fick tom i Jonas en kräfta (han hatar dom annars).


Sen på kvällen var det parteyy.



3 kommentarer:

Mini sa...

haha, fan vad vuxna ni börjar bli ;P

zum sa...

haha.. jag som tycker vi är typ motsatsen.. men åkeeej. ;D

Mini sa...

mjo, till beteende ja ;)