fredag, februari 05, 2010

Kollade precis igenom bloggen från scratch.. alltså, förutom mina matinlägg precis i början (grön/brun/lila whattefukk?), så var den massa rolig att kolla igenom.

Måste ta reda på hur man skriver ut den på vanligt traditionellt papper. På ett smidigt sätt, jag orkar inte stå och skriva ut sida för sida manuellt.


Tindra slaggar i sin kattlåda, funky fresh.



Lunchen för dagen... plus några enstaka pizzakartonger (coops) som inte hunnit slängas.



Svampbob röjer.



När jag såg den här legbilden så fattade jag ingenting. När tog jag den? Vart är den? Inte på varken legget eller passet. What? Väldigt random. Minns inte det här alls.



1 kommentar:

Katrin sa...

RE: Jag använder Fimolera som man kan köpa på Panduro ^^
Om det är ett svart och kedja mellan modellen så kostar det 170kr med frakten. Då får man välja mellan lila,blå,röd,grön metallic kedja mellan ^^
Och sen 3 färger till lollipopsen ^^