fredag, mars 19, 2010

Åh. Har egentligen bråttom till jobbet, men måste skriva av mig lite. Är irriterad. La bud igår på tre stycken tea bunnies, från samma person. Frakten var dyr (från australien), så jag frågade om hon kunde samfrakta billigare, vilket hon kunde.

La bud igår, och sen gick jag ut och kunde inte övervaka auktionerna. Alla kaninerna har fel koppar, men tänkte rätta till det när jag fick hem dom. Nu ser jag att jag bara vann en av auktionerna. Den längst till höger. SÄMST.
Kommer bli fett onödigt dyrt och så har den inte ens rätt kopp.



Livet bär med sig svåra problem.


2 kommentarer:

Mini sa...

men ååh =( tråkigt.. Men har du inte intranätet i mobilen? Annars hade du ju kunnat kolla därifrån? ;O

zum sa...

fanns ändå ingen täckning där jag var. : ( snyft. har hittat nya bunnies dock.. eheheh.