torsdag, april 01, 2010

Var och gjorde en eyelash extension igår. Är inte så jättenöjd.

Det jag helst ville var att få uppåtböjda ögonfransar.. men det blev inte riktigt så. Dom är böjda, men rätt tunga på ögonfransarna, så jag ser typ sänkt (horsad) ut. Jag kommer nog inte göra om det, utan ska istället testa ögonfranspermanent. Haha.
Man går till en salong och permanentar ögonfransarna så dom blir böjda. Värt att testa iaf. :)





Lesskit öga.





Sen måste jag bara säga att jag är kääär. Köpte en underbar hudkräm. Ganska dyr (95 kr), men den dofftttar verkligen uuund-heer-bhaart.

Doftar sommar i ett varmare land.




3 kommentarer:

Mini sa...

Tycker det vart snyggt ju :O Men kan du inte försöka igen fast med mer upphöjda och så som du vill? :)

zum sa...

Jag ska testa att permanenta dom också! Sen får jag se vilket jag gillar mest. :)

cathy sa...

öh det blev skitbra... är inte det superdyrt? vill ocksååååå