söndag, oktober 17, 2010

Tjenixen!

Är helt osliten idag, känns skitskönt. Har kört en vit helg för första gången på, ja, vet inte när sist. Känns jättebra och jag blev inte sugen alls förutom en pytteliten stund i lördags. Jag kanske inte är helt förlorad i alkoholismen iallafall! Ser framtiden i ett nytt ljus nu.

Nä, ska inte vara så dramatisk, men helgen har vart nice med mys, film och godis. Massvis med godis. Säkert flera kilo.

Hittade dom här söta klubborna i godisboden, dom låg i en lösviktslåda som vilket annat löst godis som helst. Blev räddade av mig och bor nu i mitt happyland-vitrinskåp.





För att inte verka för töntig så slänger jag in den här supercoola bilden på mig. Gangstahhh fo life muttherfukkaszzz.




Uppdatering!

Yster syster och Oskar bjöd på äppelkaka! Jättemassagod! Som jag dränkte i vaniljsås.
Idag har jag ätit (förutom mat) massvis med godis, glass och nu äppelkakan. Nu måste jag börja dra ner på sötsakerna, det börjar bli lite väl...


Dränkt i vaniljsås. Mums!


Centrera

2 kommentarer:

Mini sa...

hahaha, ser ut som uppspydd gröt xD

zum sa...

nääää, bara dränkt i sås! :D skitgott var det, tack!