torsdag, juni 09, 2011

Skriver väldigt sporadiskt här märker jag, värre än vanligt. Meen iallafall. Nu är sommaren här på riktigt, grymt väder typ hela tiden. Älskar det och det är helt galet vad det gör med humöret.


Alla kidsen har tagit studenten nu och blivit stora, håhåjaja.. tiden går så fort!


Fixat bild på mitt bankomatkort också, var rätt så svårt att välja.. det stod mellan den orangea ponnyn som ligger ner och iceclimber. Ville helst ha något som matchar med resten av kortet och eftersom ponnyn var så söt så blev det hon! Kortet borde komma nästa vecka, yay.

Valmöjligheterna är oäändliga.


Fattar inte varför bilderna blir så oskarpa, man måste klicka för att se dom normalt. Grrggel. Dumma. :(

Edit: Valmöjligheterna är inte alls oändliga! Bilden blev nekad, det är emot reglerna att ha något slags varumärke och liknande och liknande. Får försöka med något mindre känt och se om det går igenom. Bajs.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Wow ice climber bankomatkort, for reals? du är min hjälte :P
Tror jag såg dig på Ica idag.

zum sa...

haha, hade vart grymt om det hade gått igenom faktiskt.. menmen. :/ vem är du då?

Jimmy sa...

Ja ursäkta att jag inte skrev nåt namn :P det är jimmy

zum sa...

Anade det när jag såg att du kommenterade om kortet på facebook :)))