söndag, februari 17, 2013

Vi ska snart flytta till en mindre lägenhet för att spara pengar innan flytten till Usa nästa år.

Vi kommer nog inte att inreda så mycket utöver våra svarta möbler mer än lite tavlor, gardiner och mattor. Jag kommer slänga en hel del krimskrams och ta ner en del i källaren.

Undrar iallafall lite över hur vi ska få ihop våra inredningsstilar i framtiden?

Jag gillar ju neon, plast, disco, icecreamshop, nintendo, regnbågsspya and allkindofcrazyness. Tyler är mer fjällstugetypen. Stora, bruna skinnsoffor. Öppen brasa och stabila ekmöbler.
Han vill sitta som en farfar i soffan och röka pipa och dricka whiskey, jag vill åka rollerblades till strobb och discokula som en sexåring på extacy.

Är lite svårkombinerat.

Som tur är så har jag med åldern lugnat ner mig lite med mina inredningsideer, vill inte längre ha ett aquarierum och ett djungelrum. Så än finns det hopp.

Vill iallafall ha det ljust och romantiskt, och det går väl att kombinera med fjällstuga?





















Inga kommentarer: