torsdag, januari 03, 2008

...

Jag tänkte typ däcka, svimma, tuppa av, nu.

Igårkväll/natt låg jag och tänkte på att jag MÅSTE få sömn för att orka med morgondagen. Det resulterade i en stress som gjorde att jag inte somnade förrän 04:00, och skulle upp 06.

Sen tretton timmars arbete, varav majoriteten bestod av att försöka undvika att få utspottad mat på sig (gick inte alls) i en och en halv timme, samt torka upp resultatet av magsjuka. Fick skölja av bajs från kläder för hand (visserligen med handskar på, men iallafall).

Ibland suger verkligen tillvaron. Längtar tills om lite mer än en vecka, då borde jag få pengar... det gör livet så mycket enklare när man är pank. Helt okapitalistiskt tänkt. För jag behöver inte ha ett överflöd, men vill helst inte känna att jag kvävs av all... pankhet.

Lunch: Pasta och korv.
Middag: Nudlar.

Yey.

Inga kommentarer: