lördag, januari 05, 2008

Svårt skadad.

Den här dagen har väl vart halvbrun/halvlila. Inte tokhetsätit sylt, men ändå för mycket (och onyttigt) för att vara en lila "vanligmat"dag.

Såfort jag får pengar kommer alla vardagar vara gröna. ;(

Till min skada. Den är enorm. Vi kollade på "Halloween" (som småsög) medan jag av nån anledning pillade på tånaglarna (sjukt fräscht, jag vet) och när filmen sen var slut och jag tände lampan så såg jag att min "ring"tå blödde. Jag hade slitit bort nageln från köttet!
Riktigt så dramatiskt var det kanske inte, men det gör ont och jag har satt på muminplåster nu. Stakkkkasslillamejj.

Lunch: Korvpastablabla
Middag: Fiskpinnarpastablabla
Extra middag (var hungrig igen när jag kom hem från jobbet): korvpommesfritesblabla.

Allt kommer bli annorlunda när man får pengar och kan köpa den maten man vill ha, plus frukost. Allt kommer bli så bra så...

Inga kommentarer: