torsdag, februari 14, 2008

Glad alla hjärtans dag!

Tjoho!

När jag kom hem idag så var det sjukt mysigt med tända ljus och skinande rent och Jonas hade lagat sjukt god mat. Mums. Lite syltigt, men det är ok idag! Vi har myst framför film och snart ska vi ta ett bad och vara lite allmänt perversa.

Förövrigt så vart jag jätteöverraskad över att en liten 8-årig tjej hade vart över och lämnat ett kort. :D Haha. För gulligt. Hon och hennes syskon brukar vara över då och då och släppa in katterna och fråga om hunden (vilket kan vara lite påfrestande), men det här var sjukt sött.



Står: "Puss, Kram, Z---"


I kortet står det först en dikt och sen: "Hej Z--- du är snäll gullig söt
du är alltid glad när vi ser varandra i bilvägen och ha en bra alla hjärtans dag. Puss o kram Katja"

För gulligt, eller vad?
En sak är lite skum bara, hur vet hon hur jag stavas?? På min dörr står det bara "Z. Rissanen".
Freaky.

FÖÖÖRÖVRIGT har vår projektperiod startat! Jag och fem andra bryydar har startat en träning/kostgrupp och hur det går kommer vi att skriva om i den här bloggen:

http://www.toppbalans.blogspot.com/

Den är grym! Sjukt mycket intriger och backstabbing, men annars är det chill. Gå in och kolla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

FAN VAD SJUKT SÖTT

zum sa...

haha JA! Råkade överanvända ordet "sjukt" bara.. ändrade två. :D