onsdag, maj 13, 2009

Ska börja åka inlines som träning. Har börjat traska riktigt långa sträckor fram och tillbaka och nu har vi pratat om inlines! Ruulig träning.

Måste fixa punka på cykeln också, så att jag kan cykla till jobbet.
Vill egentligen köpa en vit oldschoolcykel och pimpa den med vit cykelkorg, handtagsmuffar, måla röda hjärtan, fluffigt cykelsäte... menmen, det får bli ett senare projekt.

Jag och en vän gick förbi en secondhandbutik idag och kollade grejjer, och jag hittade dom här inlinesen (stavning? inlajnsen)! Älska färgerna!
Problemet är väl tassarna och hundarna och texten "puppy", men ändå! Kostade typ 40 kr.
Tyvärr var dom en storlek för små (antar att barn ska ha dom, vuxendiskriminering) och trånga på tårna. :(

Lovveesssittt. Nu måste jag kika runt på tradera efter inlines i flashiga färger.

And they call it puppylooooveeee...

Dom här som jag hittade hemma hos mor är ju riktigt roliga..

9 kommentarer:

Mini sa...

Ska du fixa punka på cykeln? Låter så inte smart ;)

Rullskridskor e fränigare! :D Det 'r mest 80tal. Jag vill ha vita Rullskridskor med kanllrosa skosnären och hjul ;) Sen benvärmare och allt det dära:D

Mini sa...

jag kan ju inte stava för 5 öre...

Elin Ljung sa...

OHHH!!! Jag har letat i år och dag efter inlines! Vars kan man köpa så fina??? Hittar bara tråkiga i sportaffärer =(

Elin Ljung sa...

hmm kanske borde läsa igenom hela inlägget innan jag kommenterar X´D

Mini sa...

trasig elin

zum sa...

hahahaha :)) elin.
alltså, jag vet inte. jag funderar på att typ snoka igenom alla second handbutiker och letaleta.. letar också efter en typ 80-90tals trunk/väska/bag.. sånt man typ ska ha träningskläder i.. med massa färger, rosa, lila, grön, blå, gul osv. måste finnas någonstans på typ myrorna..

zaminy, ja, det är tungt!! men jag tror inte det är lika roligt att åka med såna.. kanske. :o känns som att det är såna man åker när man inte kan åka. fast dom ser sjukt najjsa ut. :)

Mini sa...

Jo det klart. Men dom är ju lättare och mer stabila:P Sen kan man leka Disco STUUU:D

cathy sa...

fy fabian, vilka tyffa! nästan så att jag aldrig tänker hänga med dig om du inte har dom liksom..

zum sa...

zaminy.. yeesss. :))

cathy, kaxig ey? kirra inlines du med..! så ser vi vem som har coolast i slutändan.. mhhrrmff..