fredag, maj 15, 2009

Igår hängde vi på det dära kommuniststället kgb. :O

Jag lyckades bli ganska mycket på lyran och efteråt hamnade vi hos mig där vi drack upp det som fanns kvar i en baginbåx. Sen ringde jag syster och frågade om det fanns vin hemma hos mamma, först sa hon ja, och sen sa hon att det bara var hemmagjort vin. Saksamma tänkte jag och släpade med mig lite nissar dit för att länsa skafferiet. Tyvärr visade det sig att det var hemmagjort vin som inte var gjort än. Trist.

Fick för mig att det verkligen borde finnas alkohol någonstans ändå och väckte både bror + flickvän och syster + pojkvän och mamma. Duktig. Letade lite bland kastrullerna också av någon anledning..
Tyvärr så fick jag gå därifrån tomhänt.


Glada packet. (Jonas ser supersöt och superung ut. <3)



Försöker ta reda på hur långa dom är med hjälp av måttstock och vägg.


Efter mitt indundrande hos mor, utanför hennes port. :/

3 kommentarer:

Mini sa...

men gahhh vad slö du är! :D Jag sa att det var ett vin man gjorde sjääälv! IIH! skyll dig själv :(

cathy sa...

hahah, fail. väcker alla och gormar efter alkohol. jag somnade innan jag skulle på fest igår, fixad och hade förat & så, mindre lyckat.

zum sa...

zaminy: du sa exakt "ja, det finns ett sånt där vin man gör själv". antog att det redan var färdigt, varför skulle jag annars behöva den infon lixåm.. suuck.

cathy: haha, lyckat. :D får ta det försiktigt med alkoholen på förkröket baa..