tisdag, juni 30, 2009

Hola bandola!

I helgen var vi i borlänge, mest för att röja ur det sista ur lägenheten, men passade på att mysa lite när det var festival och allt. Vi såg tillochmed Lars Winnerbäck! Fast ganska långt ifrån, men på storbildsskärm och musiken hördes prima! :D Haha.

Man fick faktiskt lite festivalkänsla i Jonas lägenhet, helt tom och alla sov på golvet. ;o


Lite ihopslängda bilder:


Påvägen ner till stockholm igen gick bilen sönder, avgasröret drog i backen och Jonas slet loss det. Jag var orolig för att bilen skulle explodera på vägen hem. :(((


... om en och en halv timme ska jag tatuera mig! Fixa ponnyn. 3000 kr till, så förhoppningsvis blire najs!

3 kommentarer:

cathy sa...

du ser ut som en pygmé på bilden med jonas polare. ;o men fina somriga klädörs du har och det verkade vara värsta festival ju.

zum sa...

Hahaha. Är du säker på att det inte är Sun du menar? Som står och posar med baginthebox? :D

Jag lånade hennes tröja (som du ser mig ha på mig på andra bilder) för jag hittade inte min likadana gularandiga som låg i jonas väska. Haha.

Så lika är vi inte. ;)

cathyyy sa...

hahaha. jaa. :c men ni hade samma frisyr och du brukar måla över ansiktet. ni var lika på den bilden!