söndag, juli 05, 2009

Ramalamadingdong..!

I fredags åkte vi upp till Västerås för att kika in på power meet, men jag var lite orolig innan vi åkte för det åskade lite, både här i Stockholm och där.
Jonas ville dock verkligen dit så jag införskaffade lite balls och så åkte vi... när vi väl kom dit så kunde inte Krille hämta oss för det var en massa bilar överallt och hans bil var lite trasig, så Zaminy skulle komma och möta oss vid tågstationen, men dom var rätt långt utanför stan.

Så vi hängde ett bra tag vid tågstationen (vi tog en liten promenix ner till hamnen och parken också) tills dom äntligen kom. Då hände det värsta. På vägen till Krilles bil (några kilometer) så började det spöregna och åska och blixtra kraftigt över våra huvuden. Jag har ju extrem åsk(blixt)fobi och klamrade mig fast skithårt i Jonas och hans tröja och ville bara springa och gömma mig någonstans, men vi var tvungna att komma fram till bilen. :'((

Tillslut lyckades vi iallafall komma fram, dyngsura, och regnet bara fortsatte och fortsatte. Vi sov blöta och kalla i bilen och huttrade och sen på morgonen så skjutsade Krille in oss till stan och så åkte vi hem.

Haha. Jag är lite avskräckt från cruisings, men Jonas säger att han ska övertyga mig om att det kan vara roligt. :/

I väntan på syster och co:

Syster när hon väl kommit fram och en av norrlandsnissarna som joinade:


Krilles bil som vi sov i (närmast kameran):


På fredag bär det av till Spanien! Hoppas verkligen att vi slipper åska och regn då..! :o

1 kommentar:

Mini sa...

hahaha! du skulle ha varit med när det var fint väder ute istället:) Och varför har jag brills på mig när det avr bra mörkt? Leker jag superstar eller? :P