torsdag, juni 18, 2009

Uuuuuäääääähhh! Mitt hår! Vad ska jag göra?!?!

Dum som jag är köpte jag färgen "ädelmahogny", som tydligen visade sig vara knallrött/lila. Hade ångest dagen efter och köpte två förpackningar "naturbrun" som kickstjejen sa kunde hjälpa. Resultatet blev svart/lila/rött. JAG VILL BARA HA BRUNT!!!

Det är helt fel färg för mig. Mitt ansikte ser grått ut, med lite röda stänk. Buuuhuuu. Ser ut som en knarkkkare.

Pratade med en kunnigare kickstjej efter som sa att allt jag färgar på nu kommer bara göra det mörkare, och det enda jag kan göra är att bleka det. Mitt hår kommer ju gå av. Får väl ha det såhär och tvätta med diskmedel och hoppas på att det går ut.


Knarkare.

Emo? Är inte speciellt duktig på emofrisyr, tänkte att det räckte med en snelugg. :(


Har börjat öva på att göra goda och nyttiga rätter. Blev väldigt stolt över gårdagens.
Freestylade vilt med kyckling och turkisk yoghurt, och det blev skitgott. Paprikorna var också goda (fast det var recept), men Jonas tyckte att fetaosten smakade kräk. :S Fast gott kräk sa han sen, vet inte riktigt vad man ska tro. Jag gillar fetaost iallafall. :)

4 kommentarer:

cathy sa...

GOTT. men håret. hm. sa ju att det sliter massa, bleka en gång är väl inte så farligt? och sen ta någon BRA brun hårfärg utan massa saker i, som typ henna eller så. jag är också dålig.
emo-bilden. :( :(

zanna sa...

haha neej. men det måste finnas något annat att göra? jag har gjort rött hår blont på en färgning, det sa alla att det var omöjligt... fråga nån som verkligen kan!

Mini sa...

meh! syns inte ens att det är fult. ser baa mörkbrunt ut. din kamera suger blä! Tycker inte det såg så farligt ut på bild iaf.

zum sa...

cathy: men henna är ju rött. :(( jag vill ha bort det röda, vill ha en typ kallare brun.. haha, jag är dålig emo. :p

zanna: joo.. fast mitt tog jättelång tid att få blont sist, så det känns rätt kört. ;( får tvätta med diskmedel och gilla läget tror jag...

zaminy: jag har faktiskt inget emot färgen, bara det att den inte passar på mig. :p