tisdag, juni 16, 2009

Haha, söööötaste darling! Ska slagga nu, men ville bara skriva så jag kommer ihåg.

Jag är pyttelite alkoholpåverkad, Jonas desto mer.
Han shotttade lite utöver ölen, den rackaren. Vi har dock kommit hem tidigt för att vi ska vara på jobbet klockan 7, båda två.
Vi tog bussen upp, och skulle promenera hem. Eller snarare, jag hoppade upp på Jonas rygg (för jag var trött och han sa att han kunde bära mig hem) och helt plötsligt började han sjunga yoshimusik och göra yoshiljud och sen böjde han sig och slickade i sig ägg överallt och bajsade ut dom igen och jag garvade så jag fick ont i magen.

Fan, vad jag älskar dig. Overandout. Sussa sej lite nu.

2 kommentarer:

Mini sa...

hahaha! bara flummig! xD söt

Zanna sa...

hahahaha åh fy fan vilken perfekt avslutning på kvällen.