söndag, juli 26, 2009

Tjenamorsning, korsning.

Sliiiten idag. Massa huvudvärk. :/ Men jag har ätit hamburgare i förmiddags, och efter det thaimat och snart tänkte jag käka lite godis, plus att jag har hivat i mig en massa vätska, så jag borde bli på bättringsvägen snart.

Igår firade vi Jonas vän som fyllde 25, det var roligt och jag och Jonas lyckades hålla oss från bråk. ;) Idag blir det en mysdag och vi försöker komma på någon film att se..

I torsdags så drog vi till mor och drack lite sprit och vin, och sen ville alla ner och nattbada. Jag höll mig på land (lite badkruka och hade inga badkläder), och efter ett tag så började det blixtra. :(( Det började iof inte mullra förrän vi kom in, men det är ju blixtrarna som är farliga. Snyff. Men innan det så var det najss.

En väldigt icketydlig bild på Jonas precis innan han hoppar i sjön från berget. Väldigt modigt av honom med tanke på att han har fobi för mörka sjöar, men spriten lyckades tydligen råda bot mot den fobin. :)) (Varför funkar inte det på min åskrädsla?)


Rockändrollers. :P

Idag efter att vi kommit hem från Jakobsberg så åkte vi direkt till Siggesta gård för att kika på bakluckeloppisen. Hittade inte det jag sökte, men det gjorde inte så mycket för jag hittade en gnuttentidning! Från 1987! :D Och en söt carebear. :)

Mina fynd för sammanlagt 8 kr. :D

2 kommentarer:

zassi sa...

haha, skarpa bilder! :)

Du hittade din gnutt-tidning till slut iaf!

zum sa...

Jaaaa, jul-edition, men iallafall!

Jag tycker ni ser tuuuffa ut på bilderna. ;p