lördag, augusti 01, 2009

Tjoho.

Idag måste jag försöka somna tidigt så jag får sova ut, för imorgon ska jag tatueras två timmar (minst) direkt efter jobbet, så egentligen borde jag sova nu! Hoppas jag står ut och inte är lika kinkig som sist. ;o


Min nya mobil jag köpt! Med 8.1 mp kamera! Såååå najjjs. Sony Ericsson C905.
Uppdatering av den jag har nu. Problemet är att jag tappar den jag har nu i marken minst en gång om dagen, måste bryta den trenden med den här. :S


Varför bor inte jag i det här huset?
KAN man må dåligt om man bor i det här huset?
KAN man bli ledsen eller få ångest?
I think not.


Bara läskig och lite hemsk:

2 kommentarer:

Mini sa...

så jävla underbart hus! :D där vill ju jag bo! :( ska be krille bygga ett till mig :D haha!
Tattueringen var ju bara najs! lite creepy, men cool^^
Lycka till imorrn! :D <3

zum sa...

såå sjukt underbart hus!<3

Tatueringen var snygg, men hemsk. Ponnysar ska bara vara fina och hela.

Tack så mycket, håll tummarna. ;p