söndag, augusti 30, 2009

Tjoho. Jobbhelg denna helg. Massa trött (ovanligt för mig att skriva på en söndag, tror inte jag breakat den traditionen en enda gång faktiskt. Kanske mer rutinmänniska än vad jag tror?).


I fredags var vi ute i nacka och blev välkomnade av några ryska soldater:


Sun hade feber och var snuvig, men fick energi såfort hon fick i uppgift att organisera en lek. Här förklarar hon leken för förvirrade/tvivlande människor:


Igår så åkte vi till en fyra H-gård i Spånga. Där fanns det sjuuukt söta får som sprang fram till en såfort man kom nära och tryckte sig mot staketet och ville bli klappade.
JAG VILL HA FÅR SOM HUSDJUR. Nu blev jag taggad på hus bara för det.

Jättekeligt spånga-får.

4 kommentarer:

Mini sa...

haha, det är bra det. Skaffa ett stooort fint hus med massa grisar, kor och får. skulle vara likt dig ;)

cathy sa...

bor ju där :(

zum sa...

zaminy: lite jobbigt med hur bara, dyrt att hålla på med när allt går sönder.. ;(

cathy: visste jag väl. hur ofta klappar du söta fåren då?? jag skulle klappa hela tiiiden. Fett mysigt där.

zum sa...

cathy igen: jag jobbade förresten, insåg att jag inte skrivit där. så därför jag inte ringde eller såå. :o