torsdag, augusti 27, 2009

Allo!

Gick förbi vår vackra sjö idag efter jobbet (som oförtjänt kallas för träsk) och kom att tänka på att sommaren verkligen inte är slut. Det borde egentligen göra mig glad, men jag blir bara typ depp.
All sommarkänsla man hade tidigare i somras är borta, när man såfort solen sken blev lycklig och tänkte på att antingen dra och bada, dra och parka med öl, sola, picknick, eller vadsom som får en att känna friiiheeeeeet.

Nu känns det som att "sommarlovet" är slut, med mer jobb och studier som närmar sig och solen bara hånar en. "haha, jag är här men du får inte leka med mig och snart är jag borta och då är det kört.. snart kommer slask och mörker och depp i 9 månader. Ahahahah." Osv. Blir bitter och gömmer mig i mörkret även en ledig dag fast solen skiner.. mystiskt.



Fina träsket idag.

Har satt upp den här "ingen reklam"-skylten idag. Gjorde den (dom?) för rätt länge sen men det har inte blivit av att sätta upp den. Får se hur länge den får sitta kvar då! :)

4 kommentarer:

Mini sa...

haha, illa zumzum.ta inte efter lillsyrra och bli konstig i mörkret :P

zum sa...

jag har alltid blivit konstig i mörkret, varför tror du att jag alltid sover med tvn på? ;(

Mini sa...

hm, juste. Men är du mörkrädd eller?

zum sa...

nej, jag är mest rädd för mig själv och mina tankar såfort det blir för tyst.. ;(