måndag, september 28, 2009

Uh. I helgen var vi i Borlänge och träffade bl.a Jonas gamla klasskamrater. Det finns bilder på det, men jag är så slut i huvudet att jag inte orkar engagera mig. :/

Har tenta på fredag och har tre böcker kvar att läsa och 5 sidor att skriva tills dess. AA. Misär. Varför var jag så taggad på att börja plugga nu igen?

Måste försöka skära ner på jobbet också, kan inte jobba över 100% samtidigt som jag pluggar 100%. No can do. Trodde jag skulle palla trycket, men icke.

Jag är typ bara massa tjurig nuförtiden.

2 kommentarer:

Z sa...

Fy fan. jag jobbade också heltid när jag gick gymnasiet.. fan vad det sög.
Alltid borta i huvet. Är jag ju iofs nu också... :S

zum sa...

Ja, bleh. Har iaf lämnat in arbetet nu.. hann inte läsa två av böckerna så jag får väl hålla tummarna och hoppas på det bästa. :o