söndag, mars 14, 2010

Är vissa människor mer elektriska än andra? Jag har alltid statiskt hår (på vintern iallafall), och får stötar hela tiden. Folk verkar få stötar ibland av att ta i mig. Vissa verkar inte få lika mycket stötar av att, tex, öppna en dörr. Jag vet att det handlar om vädret, och kylan, men tänk om vissa blir lite mer elektriska än andra?

Anledningen till att jag ens funderar över det är för att det skulle vara väldigt ballt att vara extra elektrisk. Som pikachu.
Med lite träning så kanske det går att kanalisera all elektricitet man har i kroppen och göra blixt-attacker mot folk jag inte gillar.


homie.


På tal om ingenting, sjukt mycket hungriga ankor vid Gustavsbergs hamn:




Ska googla (!) efter ritprogram till ds. Det skulle vara rätt najjjs om det fanns.



Ritat på bussen.



Inga kommentarer: