torsdag, mars 11, 2010

Hej igen!

När jag var liten så skrev jag rätt mycket dagbok, och då började jag oftast inläggen med att skriva "hej dagboken.. hur mår du? Jag mår.."
Tror att det kändes bättre att mala på om hur jag mådde efter att ha frågat dagboken, kände mig väl inte lika självcentrerad.

Jag gillar att rita på mitt ds. Det känns så himla tympligt (är det ett ord? Känns som att det borde betyda motsatsen till otympligt).




Gjorde fiskbiffar idag. Freestylade. Körde ner fisk, gul lök, vitlök, ägg, fiskbuljong, svartpeppar, citronpeppar, örtsalt i en mixer och sen stekte på.


Första gången jag använde mixern till något annat än smoothies.


Dom blev inte så snygga, men goda! Lite stolt över mig själv.


Kollat lite bilder, och min stil har ändrats rätt mycket genom tiderna. Funderar lite över vilken som passar mig bäst. Gillar kickersstilen, lite skönt 90-tal över den. Ska börja kolla second hand efter lite fila-kläder, buffaloskor och damma av min gamla tommy girl-parfym.


mittenbilden är tagen förra året, fast på skoj dårå... kanske.


Inga kommentarer: