torsdag, april 22, 2010

Jag blev lite sur i helgen och skulle dra hemifrån. Sånt som händer, det gick över och blev bra igen som tur var. Det skumma var att jag sprang ner till källaren och hämtade min väska och började med att packa ner mina... leksaker.

Prioritering. ;/


fina väska. duktig zum.

toys, toys, toys..


Jag brukar ju köpa rätt mycket från ebay och någon halvtimme sen så spontanköpte jag något rätt onödigt. Det är nog det enda som jag själv håller med om är rätt onödigt, eftersom det verkligen var ett randomköp. Men iallafall, fett söta suddgummin! Man får brickan också:

När jag ändå skriver om glassar så kan jag visa något jag köpte för några dagar sen, något som inte är onödigt! Glass-straps. Några tänker jag göra om till örhängen/nyckelring/halsband.

Tror att jag börjar bli färdig med glassgrejer (maybe). Nu vill jag ha slott! Vill ha tillbaka mina plast-slott-örhängen som försvann i branden. :'(

2 kommentarer:

Mini sa...

hahaha! Brottom syster.

cath sa...

hahahaha. bäst.