onsdag, april 14, 2010

Jobbade natt, och cyklade därifrån imorse. Det var såå najs, skinande sol och inte ett enda moln.
Fördelen med att jobba natt är att man kan plugga på jobbet, har precis börjat med matten, och just nu verkar det inte jättejobbigt.. men det kommer säkert.

Fun stuff.


Hämtade ett paket på macken idag:

Det innehöll två teabunnies, och massa tillbehör. Såå fina!

Älskar bakelserna, det finns två varianter av varenda bakelse, en liten som passar en liten kanin och en stor som passar en människa! ;P


Kan man bli sötare?


Tar med den gamla skrutten som jag fick förut. Hon är också söt:

5 kommentarer:

Mini sa...

Nee, fan vad najs!!! Fett söööta! :D Vart ska du få plats med allt de där då? ;O

Soooo Kissiestyle att hämta ut paket säger jag bara! Haha!!

zum sa...

får plats i skåpet! Finns det hjärterum så.. :)

äsch, kissie får ju sponsrade märkesgrejer. Vem vill ha sånt skit. Jag köper begagnade leksaker, mycket softare. ;p

Mini sa...

haha, ja!

förlåt då!

SOOO ZUMSTYLE!

emma. sa...

jag vill också ha fler tea bunnies!

zum sa...

emma: :D dom är skitsöta! Jag vill ha några ungar med cupcakes, men har inte hittat än.