torsdag, oktober 21, 2010

Såg en jättefin cykel idag vid mariatorget! Det var en glass och allt på! Vill adoptera den!
Nu fnyser jag lite åt min egen tramscykel..

Suppperfin:


wow.


Jag är förövrisch en hemsk mjaumatte.

Ikväll när jag var påväg hem från träningen så sprang Puma fram till mig och pep, jag klappade henne lite och så gick vi tillsammans hem och jag släppte in henne. Väl inne så börjar jag höra en massa fräsande. Sen ser jag 3 katter i köket. Två stycken Puma och en Tindra. Blir helt förvirrad och står stilla i flera sekunder, innan jag går fram och ser att den puman som jag släppte in har ett ljusrosa halsband, istället för ett knallrosa.

Dom var väldigt lika. Nya Puma var lite mindre bara.

Jag släppte iallafall ut henne igen. Gav henne en plastskål med mat som jag ställde i en buske ett hus bort (för hon var frusen och hungrig och ville in till mig hela tiden).

Gamla Puma har vart ovanligt kylig mot mig ikväll, undrar om hon fattar att jag tog fel. Ops.


Kan passa på att lägga upp bilder på mjausen som jag tog i förmiddags med mobilen:


Tindra ser alltid mysigast ut på bild och Puma ser skitsur ut. Egentligen så är Tindra den med temperamentet, fast hon är en spinnande mysboll också!