måndag, november 22, 2010

Tjobreee..

Sen en tid tillbaka så har jag satt ett godisförbud på mig själv för att bli av med mitt sockerberoende, åt godis varje dag förut...
Nu får jag bara äta godis var tredje helg och har klarat det bra, har bara fuskat två gånger med naturgodis. Fast jag får äta nötter, russin, popcorn och sånt..

En konstig sak med mitt godisförbud är att jag har börjat bli sugen på randomsaker. Igår var jag extremt sugen på rulltårta hela dagen, har inte ätit rulltårta sen jag var liten och har aldrig tyckt att det är speciellt gott.





Igår var vi på armémuseet med jobbet. Jag hade rätt låga förväntningar från början, men det visade sig vara nice!

En massa vidriga dockor och bilder som jag hade velat fota, men tyvärr så finns det ingen blixt eller lampa på min mobil och det var ganska dunkelt överallt. Kunde bara fota ett fåtal grejer som hade tillräckligt mycket ljus på sig. Hade velat fota olika tortyrredskap och liknande, jättehemskt vare. :(





Butcher:




Läskig kvinna delar på en häst med en hund:




Toddler:




Måste avsluta med något lite gladare. En av sakerna jag gillar med att det närmar sig jul är alla leksakskataloger man får hem! Älskar att bläddra i dom, och är glad över att det finns en hel del vettiga leksaker kvar och inte bara en massa bratzdockor.



Inga kommentarer: