tisdag, november 02, 2010

Hallojski! I helgen var det halloween, och jag lyckades bli mer fullers än en kastrullers, men det var asnicers iallafall! :D

Jag var utklädd till en emo-tjur:



I söndags åt jag (bland mycket annat) glass med strössel och kolasås. Kände mig som ett barn igen och det var skitgott.



Å andra sidan så känner jag mig som ett barn rätt ofta. Igår var jag på konsum för att köpa mat, och fastnade för den här russin/fruktmixen. Inte för att jag var jättesugen på varken russin eller frukt, utan för att det var elloo kittheee på!


2 kommentarer:

Helin är bäst sa...

Heej! vad kul att du läser och gillar min blogg!
Säger det bara nu så du inte tror att jag dissar ditt inlägg, Jag godkänner INGA kommentarer på min blogg eftersom många är onödiga :P
Men jag svarar ofta på de som är mogna :)
Vad kul att du också tänkt på att förstora läpparna. Ah jag har också läst det, men vissa som har förstorat säger att det inte känns och andra säger att det känns.
jag blev erbjuden att göra det gratis på min förra praktik när dom skulle testa, men jag vågade inte :P Men tack för att du sa det! Jag vet iaf att man får "blåmärken" under läppen, fast i munnnen. Men men.. haha
Ha det BÄST!
// Helin är bäst!

zum sa...

Ja, alltså.. om det inte hade funnits biverkningar så hade det vart kul att testa, eftersom det försvinner efter ett år..

men att få förhårdnader och knölar känns inte direkt värt det, lite för mycket risk.

tycker att dina är fina som dom är!